BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SETANGGI SYURGA

Monday, January 3, 2011

Trauma Gua Tempurung

Owh berada dalam kenderaan yang melanggar kereta lain adalah bukan sesuatu yang baik. Alhamdulillah, masih berada di bumi Allah ini walaupun terlibat dalam satu musibah yang tak terduga. Apapun Allah masih panjangkan usiaku, thank you Allah..
Entry kali ini mungkin tidak semenarik selalu kerna penulis blog masih berada dalam keadaan terkejut dengan kejadian semalam. Kami bertiga tidak cedera, just WRS3643 je yang cedera parah. Insurans cover after this but we all will patah sayap untuk terbang lagi.
Details kejadian around 6pm area Gua Tempurung, kereta tak sempat break lalu melanggar kereta lain semasa berada di lorong memotong. Ya Allah, masa tue amat terkejut dan sehingga sekarang masih terbayang di depan mata what happen that day. Masih terdengar bunyi break dari kenderaan lain di belakang kami. Dan serentak dengan itu juga tak dapat nak toleh belakang sebab terlalu takut untuk tahu apa kenderaan yang menanti di belakang kami. Terus ke Tapah untuk buat laporan polis dan menunggu someone pick-up we all to go back Bangi that night.

Kepada pengguna jalan raya, Ingatlah orang tersayang. Pesanan ikhlas dari gadis masih Trauma =(

0 comments: