BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SETANGGI SYURGA

Thursday, April 22, 2010

TWITTER

Dunia baru saya adalah Twitter selain blogger. Sudah tidak bersabar untuk menunggu sehingga selesai exam, lantas mengambil tindakan untuk membuat account http://twitter.com/KuQhasseih dan setakat ini amat berpuas hati. Jarak yang terlalu lama untuk menunggu the next final paper for Operation Management yang membuatkan saya bertindak tanpa was-was untuk bertwitter bersama-sama teman baru. Mulanya memang la sukar sebab kurang sifu di UKM ini.
Bila musim FB semua asyik dengan FB masing-masing. Bila musim blogger mulalah blogger muncul seperti cendawan tumbuh selepas hujan. Masing-masing tak nak mengaku kalah dan mula membuat blogger seperti hobi baru. Penyebab utama wujudnya twitter adalah sebab SJ+ELFs=I 13elieve their prom15e (hanya yang tahu aje yang akan berminat dengan itu dan tak perlulah diterangkan dengan panjang lebar di sini)
Aplikasi untuk twitter lebih kurang macam blogger juga tapi more on chat with other person like YM. Hope akan lebih mahir lagi menggunakan twitter supaya mendapat lebih perhatian daripada SJ member..haha (okey, baik engkau keluar sekarang sebelum orang lain tahu rahsia sebenar memiliki account twitter...) Entry ini berakhir sehingga di sini -THE END-

0 comments: