BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SETANGGI SYURGA

Thursday, November 25, 2010

Di Saat Aku Mencintaimu ~ Dadali Band

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta...
Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Kenapa kQ akhir2 ini berminat tentang lirik dan lagu? Entah rasa macam terkena pada batang hidung sendiri. Bak kata orang tua2, "Sapa makan cili, dia rasa pedasnya". Sejarah penemuan lagu ini adalah dari Cik Balqis. Mendengar kali pertama dah tersentap, terus mencari lirik lagu tersebut dan akhirnya lagu ini mengiringi emosi kQ ketika ini. Soal cinta hati memang tak boleh paksa. Soal cinta kita tolak tepi sebab yang paling penting bagi kQ sekarang adalah MAMA and my family. Bila melihat darah daging sendiri diratah oleh binatang buas lain, memang sakit hati. Kamu semua mungkin tak faham sebab kQ saje yang terasa tentang isu ini. Klu mama lihat sendiri or tahu, lagi la menangis hati mamaku. Mahu jadi seperti mama, mama yang kuat dalam membesarkan kami sehingga berjaya begini rupa. Tanpa kamu mama, mesti hidup aku tersasar jauh. Apa jua pilihan kamu selepas ini akan aku turuti asalkan kamu tidak terluka lagi. Aku akan mencintaimu Mama sehingga menutup mataku...

0 comments: