BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SETANGGI SYURGA

Monday, July 11, 2011

Rindu kamu

Setiap hari sejak 2 minggu di sini saya kerap menangis. Saya rindu MAMA saya di Penang. Saya rindu KUCING saya di rumah. Saya rindu MASAKAN MAMA yang sedap. Saya rindu PHE9744 warna hitam. Saya rindu juga air SOYA segar di Jalan Telekom. Saya rindu nak main KEMAS bilik and rumah.
D A N
Saya rindu satu insan ini, walaupun kami tiada kesempatan berjumpa dan hanya ber-chat or ber-msg untuk beberapa kali TAPI saya rasa saya mulai rindu dia. Dia mungkin sibuk dengan kerjaya dia. Dia mungkin letih training di gelanggang badminton. Atau dia mulai lupakan saya...
Apapun saya percaya dia

++++++++++++++++++++
Mama, tak sabar nak balik Jumaat ini. Jumaat malam Sabtu akad nikah. Sabtu kenduri. Nanti hari ahad kita dating yek.

0 comments: